Michelin

Michelin

torsdag 5 april 2018

En flopp av Halebop? Har de glömt oss som har kontantkort?

I dagarna har Halebop gjort om sin app
som mer eller mindre ser ut som någon slags leksaksbutik.
Men det är något helt annat det..

Nu till sak:
Jag och min man har under många år haft Halebop och vi har tyckt att 
det är klart det bästa och som passade både mig och min mans önskemål.

Kruxet är att varken jag eller min man kan inte längre logga in på Halebop appen!

Det spelar ingen roll hur vi än gör, så kommer man inte in, 
för att se hur mycket samtal, sms, surf man har kvar. 
Men det går alltså inte att komma in.

Hela tiden får vi båda två upp denna text: 
Se nedan


Detta tolkar vi som att man måste ha abonnemang för att Halebop`s-appen ska fungera.

Men nej nej, sade man på Halebop chatten och mailen. 
De påstod att vi ändå skulle kunna komma in på våra Halebop`s appar. 
Vi skulle bara ta bort appen i telefonen och ladda upp en ny app. 
Då skulle det fungera, sas det. 
Men NEJ det fungerar inte ändå. 


Efter många mail kontakter, chatt inne på Halebop-sidan så fick jag slutligen kontakt 
med en tjej inne på Halebop-Facebook och som efter ett tag gav mig en förklaring.

Så här fick jag till svar: 
Vi har gjort om lite i appen och i dagsläget fungerar den endast om man har abonnemang. 
Vi håller på att kikar på en lösning så det även ska fungera för de som har kontantkort! 🙂

Ja, vad säger man?
Vi har ju alltid tyckt om Halebop. 
Så nu hoppas vi verkligen att de fixar detta så snart som möjligt, så att det skall fungera. 
Annars byter vi helt enkelt bolag!
För här krusas inget!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..