Michelin

Michelin

tisdag 6 mars 2018

Min man är friskförklarad = tjocktarmscancer

Jag är överlycklig: 
Min mans läkare ringde i förra veckan och friskförklarade min man!

Min man har haft tjocktarmscancer i två omgångar. 
Den första gången var för många herrans år sedan och det fixade han med hjälp 
av både operation och ett flertal cytostatika behandlingar. 

Den här gången blev det ytterligare en operation, 
men han gav upp cytostatika behandlingen efter en behandling,
för han blev fruktansvärt sjuk. Han valde då alternativ medicinering istället, till allas förvåning. 

Det vill säga intag av: gurkmeja, D-vitaminer, K-silver, CBD olja, grönsaker 
och förändrad kosthållning m.m. 

Så, ja vad ska man säga.
Jag och vår familj är överlyckliga att det gått vägen även denna gång! 
Han har fått ytterligare en chans här i livet och det är vi evigt tacksamma för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..